Date night

Dagen efter jag kom fram hade jag och Jodi date night. Jag missade både vår 2-årsdag och Jodis födelsedag så jag hade lite presenter. Först åkte vi till KFC för de har något som heter "toonie-tuesday". Med det menas det att de har ett materbjudande på tisdagar som kostar 2 dollar (toonie). Därefter åkte vi till Wakamow park och hade picknick och paketöppning. Vi stod inte ut så länge för det var en herrans massa mygg. Sen hade jag bestämt att vi skulle gå på bio (för det är också billigare på tisdagar). Jodi visste inte vilken film vi skulle se, jag hade bestämt mig för "We are the Millers". Den var så galet roligt, jag skrattade mig igenom hela filmen! Skulle kunna tänka mig att jag och Fia skulle vara hysteriska om vi såg den tillsammans. Det var en helmysig kväll!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0