Thanksgiving!

För några veckor sedan var det Thanksgiving här i Kanada. Kanada och USA firar inte högtiden samtidigt, och inte heller av exakt samma anledningar. I alla fall så var J bortrest på fiskeresa och jag jobbade både söndag och måndag. Men familjen Rossler är riktiga stjärnor för de ordnade så att middagen kunde ske tidigare på dagen så jag kunde vara med! Så på söndagen åkte jag till J:s föräldrars hus och så åt vi kalkon, stuffing, potatismos och gravy, till efterrätt pumpkinpie med cool vip och en chokladkaka som jag hade gjort på en squash från Kathys trädgårdsland. Klocakn 17 började jag jobba och jag hade magnip... Det var ändå överraskande mycket folk som kom den kvällen. Mysig helg helt enkelt!  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0