Shopping och fotboll

Det var dags för fotboll i Regina igen. Så jag Jodi, Kathy och Randy åkte några timmar tidigare för att hinna med lite shopping. Först åkte vi till en affär som jag skulle jämföra med Bauhaus. Kathy och Randys källare var ju tvungen att helrenoveras på grund av översvämning så de skulle köpa nytt handfat med mera. Efter det vart det raka vägen till Cosco som ligger på andra sidan stan... Lördag = mycket trafik! På Cosco måste man ha medlemskort, som man måste betala för, det har så klart inte jag och Jodi (snåljåpar) men Kathy har ett! De har sjukt mycket billiga grejer där, i storpack. Vi köpte bland annat två nya hundbäddar till Rowdy, en till garaget och en till inomhus. Vad köpte vi mer? Mat och massa mer mat, och dasspapper! Sedan en liten lunch på Applebees och iväg till fotbollsarenan. Det regnade hela matchen, jag menar HELA matchen. Utomhus i cirka 5 grader i cirka två timmar! Jag frös minst sagt när det var över! Som tur var vann vi så det var sjukt bra stämning och faktiskt kul att titta på matchen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: AnnaJeazyH

10 million users
The average daily turnover at Binance, which was launched just a year ago, is about $ 1.5 billion. The number of users of the platform has increased from 2 million, which were at the beginning of the year, to 10 million today, according to Bloomberg. Join the successful ...Binance registration

2018-08-23 @ 18:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0